2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
google-site-verification=qXLaLAEoO_Hh3DoXsRQ9O8buoJhqmGVEi493eLXQWfs چشم سوم

مشخصات اصلی


قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


چشم سوم


چشم سوم چیست و چگونه فعال میشود؟


چشم سوم یکی از هفت چاکرای اصلی در بدن است، یعنی چاکرای ششم. از چشم سر برای دید عادی استفاده می شود و از چشم سوم برای بیداری معنوی ارتباط با کائنات استفاده می شود. ساختار چشم سوم فیزیکی نیست و نباید در کالبد فیزیکی بدنبال آن باشیم. چرا که در این کالبد چیزی نخواهیم یافت. وقتی کالبد اثیری و فیزیکی بر هم منطبق می شود. محل قرار گرفتن چشم سوم در کالبد اثیری است که نسبت به کالبد فیزیکی لطیف تر و رقیق تر می باشد.

چشم سوم منطبق بر وسط پیشانی در جسم فیزیکی می شود. البته برای رسیدن به محل دقیق چشم سوم باید از وسط پیشانی حدود پنج سانتی متر به داخل و عمق پیشانی و به زیر مغز نفوذ کرد. چشم سوم ماورای مکان و زمان در اندیشه است.

چشم سوم پل ارتباطی فیزیک و متافیزیک، ظاهر و باطن، جسم و روح ، تن و روان ، مغز و ذهن و خودآگاه و ناخودآگاه است.


چشم سوم , نشانه ها و روش های باز شدن چشم سوم


چشم سوم پلی برای رفتن به فراسوی ابعاد مکان و زمان می باشد. کالبد فیزیکی ما (جسم) مقید به بعد مکان و زمان می باشد. به این معنی که وقتی جسم ما در زمان حال است. دیگر نمی تواند همزمان در گذشته و یا در آینده باشد. یا وقتی جسم ما در یک مکان است. نمی تواند همزمان در مکان یه مکان های دیگر باشد. این محدودیت ها برای کالبدهای متافیزیکی وجود ما مصداق ندارد. پس انسان می تواند از طریق چشم سوم به ماورای بعد مکان و زمان سفر کند. در اصل می توان به کمک چشم سوم به مکان ها و زمان های دیگر در عالم فیزیکی و حتی در عالم دیگر اشراف پیدا کرد. فخرالدین عراقی در وصف چشم سوم ( چشم دل ) چنین بیان می دارد که : گشت بیدار چشم دل، چو مرا / عالم از پیش جسم و جان برخاست.


چشم سوم دریچه ورود به جهان های ماورا و شاهراه حیاتی برای رسیدن به جهانهای دیگر می باشد. به عبارت دیگر چشم سوم سر آغاز ارتباط انسان با جهان های معنوی است.


چشم سوم و ۲۲ روش آسان برای تحریک نمودن آن در طول روز - ویرگول


چشم سوم وسیله ای برای تله پاتی است. تله پاتی به معنی ایجاد ارتباط از طریق افکار و بدون استفاده از ابزار فیزیکی و حواس پنجگانه و کلام می باشد. همه انسانها بلقوه دارای استعداد تله پاتی می باشند. این پدیده در انسان های اولیه یک راه ارتباطی معمول بوده است. در صورتی که چشم سوم فعال و باز باشد. انسانها می توانند از طریق تله پاتی با یکدیگر در ارتباط باشند. همه می دانند که عاشقان چگونه هنگامی که دور از هم به سر می برند. از طریق فکر با هم ارتباط برقرار می کنند. در این موارد، علت این است که عشق، امواج مغزی را با هم هماهنگ می کند. مادران هر گاه فرزندانشان در خطر باشند، حتی اگر هزاران کیلومتر از آنها دور باشند.


فرارو | «چشم سوم» چیست؟ چه کاربردهایی دارد و نشانه‌های فعال شدن آن چیست؟


با این اوصاف می توانید از طریق چشم سوم برای هر کس که بخواهید پیام بفرستید، برای این منظور هنگامی که روی محل چشم سوم که بین دو ابرو قرار دارد تمرکز می کنید. تصویر شخصی را که می خواهید به او پیام بدهید را مجسم کنید. و او را در حال دریافت پیام ببینید. ممکن است مدتی طول بکشد. اما به هر حال او دریافتی از طرف شما خواهد داشت.


چشم سوم وسیله ای برای پیش بینی، پیشگویی، آینده نگری و روشن بینی است. آینده نگری شامل کسب اطلاعات و اخبار در مورد آینده می باشد. روشن بینی به معنی دریافت و رویت اطلاعات بدون استفاده از چشم معمولی است.


اگر این علائم را در خود دیدید احتمالا چشم سوم شما فعال شده!|خبر فوری


چشم به خاطر نقش حیاتی اش در ادراک روح، اهمیت ویژه ای دارد. این چاکرا مجرای ارتباطی ما با ضمیر ناخودآگاه و مرکز نیروی درونیمان می باشد. یعنی جایی که بدن ما می تواند خود را شفا دهد. یا جایی که ما می توانیم دیگران را شفا دهیم. چشم مرکز ارتعاش انرژی های روحی و نیروهای روانی خودآگاه و ناخودآگاه ما می باشد. به عبارت بهتر چشم سوم مرکز فرماندهی روح در جسم فیزیکی است.


چشم سوم ما را قادر می سازد که از تجربه ها درس بگیریم. چشم سوم مرکز هوش عاطفی و استدلال شهودی ما است و بصیرت درونی ما را تا زمانی که مانعی در برابر آن وجود نداشته باشد. افزایش می دهد.


۴ نشانه ی تحریک بیش از حد چشم درون - راستمرد


حتما برای شما اتفاق افتاده که فکری به ذهنتان خطور کند و دقیقا به همان صورت اتفاق بیفتد! مثلا ممکن است قبل از رفتن به دانشگاه به فکرتان برسد که امروز در کلاس اتفاق عجیبی رخ خواهد داد و پس از حضور در کلاس در کمال تعجب می بینید که آن فکر به وقوع می پیوندد. این پدیده در بعضی افراد به ندرت و در برخی دیگر به کرات پیش می آید. این گونه امور از مجرای چشم سوم عمل کرده، این اطلاعات به کمک چشم سوم به شخص می رسد.





برچسب ها: چشم سوم , چشم باطن , چشم دل , چشم سوم کجاست ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر