2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
google-site-verification=qXLaLAEoO_Hh3DoXsRQ9O8buoJhqmGVEi493eLXQWfs رنگ اسم شما چیست؟

مشخصات اصلی


قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


رنگ اسم شما چیست؟


رنگ شخصیت :شخصیت شما چه رنگی است؟ - مجله کسب و کار بازده


همه ما به نحوی تحت تاثیر رنگ ها هستیم برای اسم هر فرد رنگ مخصوصی وجود دارد که می تواند بر زندگی او تاثیر بگذارد رنگهای هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از:


1- قرمز : ش س ج الف

2- نارنجی : ت ث ک ب

3- زرد : ی ل ص ض

4- سبز :: و م د ژ

5- آبی : چ ن ط ظ

6- نیلی : ح خ ف

7- بنفش : ع پ غ

8- صورتی : ز ق ه

9- طلایی : ر د گ


تست روانشناسی رنگها | همه چیز درباره تست روانشناسی رنگها که باید بدانید

برای آشنایی بیشتر مثالی می زنیم فرض کنید زنگ خانم "مریم علوی" را می خواهیم در بیاوریم، ابتدا حروف اسم و فامیل آنرا بصورت زیر می نویسیم :


م 4

ر 9

ی 3

م 4

ع 7

ل 3

و 4

ی 3


روانشناسی رنگ ها | اثر روانشناسی رنگ ها در زندگی


سپس این اعداد را با هم جمع می کنیم :


( 4+9+3+4+7+3+4+3) =21

و 2+1=3

و باز هم 3+0 =3

عدد 3 مربوط به رنگ زرد است. که رابطه ای مستقیم با شخصیت او دارد به توضیحات مربوط به رنگ زرد مراجعه کنید.


1- رنگ قر مز


خصوصیات رنگ قرمز


بسیار جاه طلب هستید. و برای رسیدن به هدفهایتان مهم نیست که بقیه را نیز فدا کنید. قرمز رنگ نیروی حیاتی و جسارت است. همیشه سعی می کنید که روی صحنه به فغالیت بپردازید و مورد توجه قرار بگیرید. بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید. ممکن است در اوج شادی نیز به ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخم هایتان در هم برود. باید سعی کنید که از انرژی فوق العاده تان به نحو و جهت مثبتی استفاده کنید. تا باعث افسردگی تان نشود. گاهی نیز به سرعت صبر و حوصله خودتان را از دست می دهید و به دیگران زور می گویید. یادتان نرود که هر کسی روش بخصوصی برای پیشرفت در زندگی دارد و آنچه را که فکر می کنید برای شما مناسب است، ممکن است برای دیگران کاملا مضر باشد.


2- رنگ نارنجی


روانشناسی رنگ نارنجی؛ رنگ نارنجی نماد و نشانه چیست؟


شوخ طبعی و بذله گویی بخصوصی را به ارث برده اید، باعث شده که محبوب اجتماعی شوید. نشاطی را که از خود نشان می دهید، آرزوی قلبی خیلی هاست. اغلب تجربیات زندگی تان رنگ عاطفی به خود دارد. شخصیتی بسیار جذاب و دوست داشتنی دارید. متاسفانه گاهی اوقات در مورد هر مساله ای بیش از اندازه غلو و زیاده روی می کنید. به حدی که بین عاطفه و منطق سرگردان می مانید. به نفع خودتان خواهد بود که بین عقل و احساس، تعادل بر قرار کنید. برایتان مهم است که خودتان باشید. بنابراین سعی کنید کمتر تحت تاثیر دیگران قرار بگیرید. به هر کاری که دست بزنید، شاید نتوانید دیگران را راضی و خشنود کنید، مگر این که دست از تقلید بردارید و آنچه را که از درونتان می جوشد، ابراز کنید. در چنین صورتی است که بر قلب ها خواهید نشست.


3- رنگ زرد


روانشناسی رنگ زرد؛‌ یک کمدین متفکر | ستاره


بسیار تیز هوش هستید. شخصیتی بسیار خوش بین و فعال دارید. هرگز در ابراز آنچه که می خواهید بر زبان بیاورید، حرف کم نمی آورید. به خاطر زنده دلی، ابتکار و مستعد بودن در روابط عمومی، همیشه دور و برتان پر از دوستان متنوع خواهد بود. با وجودی که روحیه بسیار شادی دارید، هرگز احساس رضایت نخواهید کرد، مگر اینکه شادیهایتان را با دیگران تقسیم کنید. تنها ایرادی که می توانید داشته باشید، قدرت تخیل و تجسم بیش از اندازه است که گاهی شما را در خود غرق می کند. تا نتوانید مسیر زندگیتان را مشخص کنید، در آخر خواهید دید که بیشتر اهدافی را که شروع نموده اید، نا تمام مانده اند. سعی کنید بر قدرت تمرکزتان بیافزایید و در هر زمان فقط روی یک هدف فعالیت داشته باشید.


4- رنگ سبز


خواص مفید و خواندنی گوجه سبز


برایتان خیلی مهم است که برای خودتان برنامه روزانه تعیین کنید. نظم و انضباط برایتان اهمیت زیادی دارد. به ندرت ممکن است زندگی تان آشفته و بی هدف باشد. دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی های جدی نزد شما می آیند. حرص زیادی برای کمک به دیگران و حل مشکلاتشان دارید. تکامل شخصیت برایتان ارزش بسیار زیادی دارد. و برای گسترده تر ساختن افق دانش خود، هرگز از آموختن باز نخواهید ماند. تغییر و تحول برایتان چندان خوشایند نیست و بیشتر ترجیح می دهید که به جای پریدن از شاخه ای به شاخه دیگر، روی هدف ثابتی به فغالیت بپردازید. برای اینکه کوتاه تر نظر نمایید. باید سعی کنید هم زمان با زندگی و زمان حرکت کنید و کهنه ها را دور بریزید. احترام گذاشتن به آداب و رسوم و تشریفات گذشته بسیار با ارزش است. ولی با آنها زندگی کردن رکود ذهنی را نتیجه می دهد.


5- رنگ آبی


تعبیر خواب رنگ آبی آسمانی ، معنی دیدن رنگ آبی آسمانی در خواب های ما چیست -  فال و خواب


به احتمال قوی، دیگران شما را شخصیتی بدون تعارف و تشریفات می دانند و شاید هم به همین دلیل برایشان جالب توجه هستید. آزادی برایتان ارزش بسیاری دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم می شود و یا زیر نظر قرار دارید. اگر این همه دنبال تنوع هستید، به این دلیل است که اعتقاد زیادی به حقیقت دارید و از ایتکه در هر تجربه ای درسی بزرگ نهفته است. به همین دلیل زندگی با تمام سختی ها و مشکلاتش برایتان لذت بخش است. روحیه سرکشتان باعث خواهد شد که کمتر در هر زمانی در یک جا بند شوید. و در زندگی و اجتماع شهرتی برای خود فراهم کنید. در هر محیطی که قدم بگذارید، با استعداد مادرزادی که دارید خواهید توانست صلح و آرامش را در آنجا بر قرار کنید. گاهی که احساس منفی دارید، بسیار تنبل می شوید و دلتان نمی خواهد که انرژی فراوانتان را در مسیری به مصرف برسانید. در یک چنین زمانی احتیاج به مکانی خلوت دارید تا تعادل زندگی و روحی را در خانه به وجود بیاورید.


6- رنگ نیلی


رنگ خاص برخی از چیز‌ها به خاطر چیست؟


زندگی شما بیشتر به زندگی انسان های عارف شباهت دارد و مردمی که با آنها سر و کار دارید، نزد شما به گناهانشان اعتراف می کنند. با عشق و علاقه ای که به پاکی و زیبایی های دنیا دارید، می توانید توان و شادی فوق العاده ای به افسردگان ببخشید. به جز روحیه و شخصیت نوع دوستی که دارید، از یک حس ششم بسیار قوی نیز برخوردار هستید که این خود باعث می شود به راحتی از مشکلات مردم با خبر شوید. بیسار سخاوتمند و با قدرت هستید. عاشق زندگی و خانواده هستید و تنها وقتی از خودتان راضی می شوید که بتوانید عشق و علاقه تان را به دیگران ببخشید. بسیار عادل هستید و با کمترین بی عدالتی در مورد دیگران آزرده خاطر می شوید. اغلب افرادی را که به نوعی گرفتار هستند و برای طلب کمک به شما روی می آورند.


7- رنگ بفش


گیاهان با رنگ بنفش (Violet) | مرجع گردشگری | تور آف خورده | آفر تور | تور  ارزان | تور ترکیه | تور ارمنستان | تور گرجستان | تور تایلند | تور باکو |  تور اروپا


عاشق کند و کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید. و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم غریبه در شما به حد کافی وجود دارد. همین مساله باعث خواهد شد که به رشته هایی چون تفکر روی بیاورید. هیچ اتفاقی را به راحتی قبول نخواهید کرد. مگر آنکه خودتان شخصا آن را تجربه کنید. اعتقاد بر این دارید که به هر چه نیازمند هستید در درون شما وجود دارد و در حل مشکلات سعی می کنید راه حل را در روح و درون خود بجویید. در رابطه با شرایط زندگی تان بسیار حساس هستید. و در واقع ذهن شما می تواند مثل یک گیرنده فعالیت کند. عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن و یا کنار آمدن با دیگران یکی از مشکلات بزرگ شما به شمار می رود.


8- رنگ صورتی


سریال پلنگ صورتی | دانلود و پخش | کافه بازار


دارای قدرت جسمانی بالایی هستید. به خاطر اراده بالایی که دارید می توانید رویاهایتان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید. با مسئولیت ها به راحتی کنار می آیید و می توانید دیگران را در مشکلاتشان راهنمایی کنید. از نظر عاطفی قوی و عمیق هستید. برای رسیدن به هدف هایتان عشق به هم نوع در شما آنچنان زیاد است که به جز خدمت به بشریت مسئولیت دیگری ندارید. صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است. در مقام یک رهبر می توانید موفقیت های بزرگی را در زندگی تان بدست بیاورید. برای رسیدن به هدف هایتان حتی سلامتی خودتان را نیز به فراموشی خواهید سپرد.


9- رنگ طلایی


رنگ درمانی با گوهرها و سنگهای طلایی رنگ - روانشناسی رنگ طلایی - سنگ شناس


در هر چیزی فقط حد بالای آن می تواند رضایت خاطر شما را برآورده کند. از طرف دیگر رفتار و کلامتان چنان جذابیتی در خود دارد که به ندرت ممکن است که کسی با شما آشنا شود، ولی شیفته تان نشود. دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیر قابل توصیف است. به ندرت ممکن است چهره افسرده ای به خود بگیرید. زیرا که به هر چیزی با خوش بینی زیاد نگاه می کنید. می توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیات تان را به دیگران هم یاد بدهید. در هر فعالیت گروهی به راحتی مورد توجه قرار می گیرید و مثل یک جادوگر افسانه ای می توانید تمام شرایط منفی را به بهترین موقعیت ها تبدیل کنید.



برچسب ها: رنگ اسم شما , رنگ شخصیت شما , روانشناسی رنگها ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر