2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
google-site-verification=qXLaLAEoO_Hh3DoXsRQ9O8buoJhqmGVEi493eLXQWfs قانون جذب و اثبات کوانتومی قانون جذب

مشخصات اصلی


قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی


قانون جذب چیست؟


قانون جذب چیست ؟ رسیدن به هر آنچه که میخواهید ! | موفقیت 98


قانون جذب میگه هر چیز مشابه، همدیگرو جذب می کنند و هر چیز متضاد، همدیگرو دفع می کنند. خلاصش میشه داشتن حس خوب برابر با اتفاقات خوب و داشتن حس بد برابر با اتفاقات بد است.


قانون جذب میگه افکار شما تبدیل به اشیاء می شوند.


زندگی فعلی تو انعکاس افکار گذشته توست و این تمام موارد عالی و معمولی زندگیت را شامل می شود. هر آنچه در زندگی تجربه می کنی و هر اتفاقی که از سر می گذرانی، همان است که در ذهنت پرورانده ای، اکنون با این درک، متوجه راز قانون جذب خواهی شد و بطور کامل زندگی خویش را دگرگون خواهی کرد.


چرا بسیاری از قانون جذب نتیجه نمی گیرند


تعریف قانون جذب چیست؟ | راز قانون جذب | روانشناسی قانون جذب ویکی روان


قانون جذب در عین سادگی، بسیار پیچیده است. اعمال قانون جذب نیاز به چند حربه ی بسیار مهم و ضروری دارد. مراحل بکار بستن قانون جذب چه در فیلم راز و چه آموزش های استفاده از آن، شامل سه مرحله است:


1- درخواست 2- باور 3-دریافت


اما این اشتباه است!؟

هم اشتباه است و هم درست. شما بطور دائم در حال استفاده از قانون جذب طبق همین مراحل هستید. پس روند واقعی آن به طور طبیعی شامل همین مراحل است و از این بابت کاملا درست است. اما ما می خواهیم قانون جذب را به دلخواه خود به خدمت آوریم. می خواهیم از آن بطور آگاهانه استفاده کنیم و خواسته های کوچک و بزرگ را به زندگی آوریم.


به کار بستن آگاهانه قانون جذب نیاز به مهارت جدی دارد.


مراحل استفاده آگاهانه از قانون جذب


مراحل قانون جذب - مراحل پنج گانه جذب | بیوساب


1-مدیتیشن (مراقبه)


مدیتیشن رها سازی ذهن از هر نوع فکر می باشد. تمرکز روی یه چیز خاص مدیتیشن نیست. لم دادن و حال خوب گرفتن مدیتیشن نیست. چهار زانو نشستن و چشم هارا بستن و موسیقی گوش دادن مدیتیشن نیست. این ها همه شکل های تجاری مدیتیشن است. تمام این ها خوب است، اما مدیتیشن نیست و ما قبل از هر چیز برای به کار بستن قانون نیاز به یادگیری واقعی مدتیشن داریم.


2- تصویر سازی ذهنی و تجسم خلاق


تجسم خلاق چیست; روش های پیاده‌سازی تجسم خلاق - طرحواره


بعد از خالی کردن ذهن، حالا نوبت آن حال خوب است. حالا باید چشم ها را ببندید و با یک نغمه ی زیبا و نوشیدن نوشیدنی دلخواهتان، لم دهید و ذهن خود را از تصاویر زیبای خواسته های تان پر کنید. در تصویر سازی ذهنی مراقب باشید که خود را به شکل سوم شخص نبینید. وقتی به پایین نگاه کردید باید پاهای خود را ببینید. برای تصویر سازی ذهنی می توانید از راهنماهای صوتی نیز استفاده کنید. تماشای روزانه ی تصاویر زیبا که با جملات تاکیدی همراه است، کمک بی نهایت زیادی به شکل گرفتن تصاویر بهترین سبک های زندگی جهان در سر شما می کند.


3- نوسانات انرژی


فرکانس, نیرومندترین قانون هستی | قانون جذب


تصویر سازی ذهنی بدون استفاده از احساسات شدید معنا ندارد. هنگام تصویر سازی و تجسم خلاق خود، می بایست احساسات خود را تا حد ممکن تحریک کنید. بعد از تجسم هر تصویر و خواسته، از خود بپرسید چرا؟ تا می توانید به چراها پاسخ دهید. این تکنیک می تواند احساسات شما را برای آن خواسته تا حد شعف بالا ببرد.این احساس وجد و شعف است که انژی ساظع شده از شما را قدرتمند می کند.پس تا می توانید خود را با خواسته های خود تحریک کنید.


4- رها کردن خواسته


آرزو کنید و سپس رها کنید | قانون جذب


رها کردن ضروری ترین مرحله در به کار بستن قانون جذب است. رها کردن همان حلقه گم شده ی قانون جذب است. قانون جذب به انتظار پاسخ نمی دهد. پاسخ قانون جذب زمانی از راه می رسد که فکر شما از انتظار آن کاملا خالی شده باشد. به همین خاطر است که پاسخ های قانون جذب با سورپرایز همراه است. باید بعد هر تصویر سازی ذهنی، آنرا کاملا کنار گذارید. انتظار رسیدن خواسته های تان، همان سد رسیدن آن هاست. بعد از هر بار تصویر سازی، ذهن خود را آرام کنید و بلافاصله خود را به کاری مشغول سازید.


قانون جذب از دید حضرت مولانا


چطور با تجسم خلاق مسیر رسیدن به آرزوها را برای خود هموار کنیم ...


باید که جمله جان شوی تا لایق جانان شوی

گر سوی مستان میروی مستانه شو مستانه شو


اندیشه ات جایی رود وانگه ترا آنجا کشد

زاندیشه بگذر چون قضا پیشانه شو پیشانه شو


در جهان هر چیز چیزی جذب کرد

گرم گرمی را کشید سرد و سرد


ناریان مر ناریان را جاذب اند

نوریان مر نوریان را طالب اند


قانون جذب از دید حضرت حافظ


جملات تاکیدی برای رسیدن به خواسته ها | قانون جذب


گفت آسان گیر برخود کارها کز روی طبع

سخت می گیرد جهان بر مردمان سخت گیر

در هنگام تنگ دستی در عیش کوش و مستی

زین کیمیای هستی قارون کند گدا را


اثبات کوانتومی قانون جذب


کوانتوم، علمی که با مجهز شدن به آن‎ ‎هیچ غیر ممکنی وجود ندارد ...


دانشمندان به این نتیجه رسیدن که ذرات ریزتر از اتم اصلا ذره نیستند ذره باید چیزی جامد، پایدار و همواره یکسان باشد. اما اینا یه نوع موج انرژی هستند. چیزی که برای دانشمندان عجیبه اینه که ذرات کوانتم ( کوچکترین اندازه انرژی موجود در طبیعت ) فقط زمانیکه مورد مشاهده قرار می گیرند ( مورد توجه قرار می گیرند ) در این حالت گسترش مکانی اتم ها کاهش یافته و آنها را تبدیل به واقعیت های ملموس ( ماده ) می کند. و به شکل ذره درمیان، در بقیه زمان ها یه نوع موج هستند. و با سرعتی فوق العاده به درون جهان گسترده می شوند. دقت کردین چی شد دیگه؟ یعنی موج انرژی تبدیل به جسم میشه و دوباره تبدیل به انرژی میشه این اتفاق آنقدر تکرار شده که اسمشو گذاشتن اثر مشاهده گر تنها توضیح قانع کننده اینه که بگوییم ماده به آگاهی واکنش نشان می دهد. خب این موضوع چه رازی را آشکار می کنه ؟!


قانون جذب چیست و چگونه می توانیم از این قانون استفاده کنیم؟


اینکه باور قدیمی در مورد جهان، که جهان چیزی پایدار است و سیستمی قابل پیشبینی دارد دیگر فرضیه معتبری نیست چون همه چیز از کوانتوم شکل گرفته و ذرات کوانتوم ( طبق اصل عدم قطعیت هایزنبرگ ) قابل پیشبینی نیستن حالا اینجارو داشته باشین! دیوید بوهم که یکی از دانشمندان بزرگ عرصه فیزیک کوانتومیه میگه، تمام کائنات مثل انگشتان دست به هم پیوسته است و موضوع شوکه کننده اینه که آگاهی و ماده هر دو شکل متفاوتی از یک چیز هستن !؟


الان ایشون میگه من و تو و بقیه انسانها بهم پیوسته ایم یعنی ناراحتی یا خوشحالی یا فقر یا ثروت روی همه ما اثر میذاره اون میگه هیچ تفاوت اساسی بین ذهن شما و دنیای پیرامون شما وجود ندارد، چون که اونا بهم متصل هستند و با هم یه چیزی رو پدید میارند .


فیزیک کوانتوم و قانون جذب!؟ | پایگاه جامع فرق، ادیان و مذاهب


همه چیز در هستی به هم تنیده است و اگر ما بر یک چیز اثر بگذاریم بر دیگری اثر گذاشته ایم چیزی که می توانیم کاملا بر آن اثر بگذاریم افکار ماست، ما با استفاده از افکار خود می توانیم بر سایر چیزهایی که از طریق فکر با آنها در ارتباط هستیم اثر بگذاریم بنابراین می توانیم افراد و شرایط و اشیایی که می خواهیم را تحت تاثیر قرار دهیم. آیا این همان مفهوم قانون جذب نیست که فیزیک کوانتوم آنرا به اثبات رسانید؟!











برچسب ها: اثبات کوانتومی قانون جذب , جذب کوانتومی چیست , توضیح قانون جذب با فیزیک کوانتوم , قانون جذب چیست , خلاصه قانون جذب , چرا برای بسیاری قانون جذب کار نمی ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر