2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
google-site-verification=qXLaLAEoO_Hh3DoXsRQ9O8buoJhqmGVEi493eLXQWfs قانون فرکانس و ارتعاشات و انرژی

مشخصات اصلی


قیمت: 0 تومان

معرفی اجمالی محصول


نقد و بررسی
مشخصات فنی
فیلم محصول
پرسش و پاسخ

نقد و بررسی



قانون ارتعاش پیش نیاز قانون جذب









قانون ارتعاش پیش نیاز قانون جذب

مقدمه


کل جهان در نهایت هستی خود از انرژی تشکیل شده است. وقتی دانشمدان در ابعاد مولکولی و اتمی موجودات ( انسانها، حیوانات،گیاهان و جامدات) ریز می شوند در نهایت به اتم می رسند که در انجا چیزی جزء توده انرژی یا ابر الکترونی که به دور هسته می چرخد؛ مشاهده نمی کنند.

این انرژی خود را به صورت های مختلف مادی مثل کره زمین، جمادات، گیاهان، حیوانات، انسان و همچنین به صورت غیر مادی یعنی فکر و اندیشه نشان می دهد.

هر موجودی از ترکیب انرژی با فرکانس و ارتعاش خاصی بوجود آمده است. چون تو هم انرژی هستی، پس تمام سلول ها و مولکول های تو هر لحظه در حال ارتعاش و ویبره هستند. کل وجود تو در یک هماهنگی کامل، هر لحظه در حال ارسال ارتعاش به کائنات هست. جنس ارتعاشات ذهنی، سلولها و مولکولهای تو رو افکار غالب ذهنت تعیین می کند.

چیزی که فرکانس تو را در هر لحظه تعیین می کند فکرت و مهم تر احساست در آن لحظه است. همه خواسته ها و آرزوهای تو نیز از انرژی ساخته شده اند و در حال ارتعاش هستند. همه چیز از انرژی است.

هر فکر تو دارای ارتعاشات قدرتمندی است که از طریق نورون ها و سیناپس ها به تمام سلولها و مولکولهای تو منتقل میشود و کل وجود تو هماهنگ با افکار غالب ذهنت در یک هم ارتعاشی کاملی قرار می گیرد. این ارتعاشات وجودی تو، حوزه ای مغناطیسی در اطراف تو ایجاد می کنه که خاصیت جذب کنندگی بسیار قدرتمندی دارد.

وقتی در مورد چیزی که می خواهی فکر می کنی و آن فرکانس را تولید و منتشر می کنی، باعث می شوی انرژی چیزی که می خواهی نیز با همان فرکانس به ارتعاش درآید و به سمت تو حرکت کند !

وقتی روی چیزی که می خواهی تمرکز می کنی، در واقع درحال تغییر ارتعاش اتم های آن هستی و باعث می شوی آن چیز به سمت تو و برای تو به ارتعاش درآید.
دلیل اینکه تو قوی ترین ایستگاه فرستنده دنیا هستی این است که به تو قدرتی بخشیده شده است که می توانی انرژی ات را از طریق افکارت متمرکز کنی و فرکانس چیزی را که روی آن تمرکز کرده ای تغییر بدهی.

این کار باعث می شود آن چیز به طور معجزه آسا به سوی تو کشیده شود! وقتی در مورد چیزهای خوبی که می خواهی فکر می کنی و آنها را احساس می کنی، در واقع در حال تنظیم خودت روی آن فرکانس خاص هستی. این کار باعث می شود انرژی آن چیزها برای تو به ارتعاش درآیند و در زندگی تو ظاهر شوند.

این موضوعی هست که از نظر علمی آلبرت انیشتین و ادیسون نیز آن را تایید می کنند که ذهن انسان قوی ترین و سریع ترین دستگاه فرستنده و گیرنده فرکانس یا ارتعاش یا همان انرژی هست و آزمایشات علمی بسیاری این موضوع را ثابت کرده اند که ذهن انسان می تواند بر اشیا و ذهن های دیگر انسان ها تاثیر بگذارد.

قانون ارتعاش در قانون جذب(5روش فرستادن ارتعاش به کائنات ) - مدیر افکار

قانون ارتعاش مغناطیسی


تو یک توده انرژی مغناطیسی هستی. پس می توانی هر چیزی را به طور الکتریکی تحریک کنی که به سمت تو بیاید یا می توانی خودت را به طور الکتریکی انرژی بدهی تا به سمت هر چیزی که بخواهی بروی. هرکس فقط خودش می تواند انرژی مغناطیسی اش را تنظیم کند. زیرا فرکانس ما را افکار و احساسات ما تعیین می کنند و هیچ کس دیگری نمی تواند به جای ما فکر یا احساس کند.

تمام چیزهایی که دارای ارتعاشات همسانی با این حوزه ی ارتعاشی تو باشه، به سمتت جذب خواهد شد. به این ترتیب تو یک مغناطیس فوق العاده قدرتمندی هستی.

حالا انتخاب با خودته، میتونی مغناطیس پول و ثروت باشی یا مغناطیس فقر و بدبخنی. میتونی مغناطیس عشق باشی، میتونی مغناطیس جدایی و شکست عاطفی باشی.

و این قدرت خالق بودن توست که خداوند در نهاد تو به ودیعه گذاشته، که با افکار و احساسات غالب ذهنت خالق واقعیت های زندگیت باشی. همه شرایط، فرصت ها، موقعیت ها و آدمهایی که به زندگیت وارد می شوند، دقیقا هماهنگ با حوزه ی ارتعاشی توست.

ارتعاش، راز بزرگ عالم هست. درک قانون ارتعاش زندگی هر شخصی رو تغییر میده و قدرت خدایی کردن رو به انسان هدیه می کنه. سعی کن ارتعاشات ذهنت هر لحظه روی ثروت و موفقیت و فرکانس قلبت روی عشق و خوشبختی کوک باشه.


اهمیتِ احساس در قانون ارتعاش


احساسات شما ناشی از افکار و تصاویر ذهنی تان هستند، که باعث ارتعاش بدن تان میشوند. تو مرتعشی، همین الان، حتی وقتی خوابی و حتی وقتی اصلا به اینکه مرتعش میشی یا نه فکر نمیکنی؛ من، تو و هرکس دیگری که زنده است، در حال ارتعاش است.

ما میخواهیم بدانیم بهترین استفاده از این ارتعاش چیست و چطور به نفع خودمان ازین پدیده عجیب استفاده کنیم.

ارتعاش مثبت-چگونه ارتعاش بفرستیم - طلوع سبز

یک مثال شگفت انگیز براتون میزنیم؛
یک دانه را فرض کنید. یک دانه سیب مثلا؛ وقتی شما آنرا در خاک میکارید تا تبدیل به درخت شود، چه اتفاقی می افتد؟ بذر سیب تمام چیزهایی که لازم دارد تا تبدیل به درخت شود را جذب میکند ! املاح خاک، آب، نور و … یک بذر تمام چیزهایی که برای رشد و شکفتن لازم دارد را جذب میکند. و این یک حقیقت باورنکردنی است که ذهن ما هم همینطور است.

هر ایده، فکر و تصویری که وارد ذهن شما میشود، با ارتعاشی که در سطح بدن شما ایجاد میکند تمام شرایط، موقعیت ها، فرصت ها، افراد و … را برای بارور شدنش جذب میکند. این یعنی یک آگاهی بزرگ از کارکرد ذهن تان !

همیشه، همیشه و همیشه ذهن تان را همانند یک مزرعه در نظر بگیرید که افکار و احساسات شما مانند دانه هایی هستند که قرار است در این مزرعه کشت و درو شوند. این باور و طرز نگاه به ذهن تان چیزهایی زیادی را در زندگی تان تغییر خواهد داد.


احساس خوب = اتفاقات خوب


افکار شما ارتعاشی در درون شما بوجود می آورد که معادل نقطه جذب شماست. این افکار شما باعث ایجاد زنجیره ای از تغییرات در جهان هستی می شوند که وقایع و شرایطی را ردیف می کند که با ارتعاشاتی که به کائنات ارائه می کنید هماهنگ باشند.

شما هر چقدر روی اهدافی که دارید تمرکز کنید و افکاری هماهنگ با اهداف خودتون ساطع کنید، به همون نسبت سلسله ای از رخدادها، افراد، و شرایط در جهان هستی ایجاد خواهد شد که به زندگی شما جذب می شوند که در نهایت منجر به خلق اهداف شما می شوند.

این زیبایی جهان هستی می باشد که هر شخصی خالق قدرتمندی برای اهداف خویش هست. هر کسی با افکار و ارتعاشاتی که از درونش به جهان هستی ارسال می کند، باعث ایجاد تغییراتی در نظام مندی جهان می شود. پس هر لحظه روی اهداف خودتون تمرکز داشته باشید. و بدانید که این افکار شما، ارتعاشات بسیار قدرتمندی هستند که هر چیزی که هم ارتعاش با این افکار شما باشند به سمت شما جذب خواهد شد.

این راز جهان هستی است که شبیه شبیه را جذب می کند.

به قول عارف بزرگ مولانا :

خوب خوبی را کند جذب این بدان طیبات و طیبین بر وی بخوان

در جهان هر چیز چیزی جذب کرد گرم گرمی را کشید و سرد سرد

قسم باطل باطلان را می‌کشند باقیان از باقیان هم سرخوشند

ناریان مر ناریان را جاذب‌اند نوریان مر نوریان را طالب‌اند

قانون ارتعاش و قانون جذب چیست - قوانین اولیه و ثانویه کائنات و ...

تمرکز انرژی برای تغییر ارتعاشات ارسالی


زمانی که حادثه‌ای در گذشته را به یاد می‌آورید، انرژی را متمرکز می‌سازید. وقتی که چیزی را که ممکن است در آینده رخ بدهد مجسم می‌کنید، انرژی را متمرکز می‌کنید و البته، وقتی که چیزی را در زمان حال مشاهده می‌کنید، در حال تمرکز انرژی هستید.

تفاوتی ندارد که روی گذشته، حال و یا آینده تمرکز کنید؛ ‌در هر صورت مشغول تمرکز انرژی هستید و همین نقطه‌ی توجه یا تمرکز شما است که سبب می‌شود ارتعاشی احساسی را ارسال کنید.

وقتی که مشغول تفکر، یادآوری و یا تخیل چیزی هستید، نوعی ارتعاش در درون شما فعال می‌شود. اگر به آن فکر بازگردید، بار دیگر آن ارتعاش را فعال می‌کنید. هرچه بیشتر از آن فکر بازدید کنید، آن ارتعاش آشناتر خواهد شد و فعال‌سازی آن برایتان آسان‌تر خواهد شد؛ تاجایی که به یک الگوی ارتعاشی غالب در درون شما تبدیل شود و از آنجا که نقش بزرگی را در الگوی ارتعاشات فکری شما بازی می‌کند، اموری که با آن همسو و هم‌خوان باشند شروع می‌کنند به پدیدار شدن در تجربه‌های زندگی شما که به صورت اتفاقات، شرایط، فرصت ها و آدمها وارد زندگیتان شود.


نکته مهم قانون ارتعاش


سیستم دنیا طبق ارتعاش شما کار میکند. ارتعاش شما مساوی شدت احساس شماست.

ارتعاش شما افکار شما نیست. ارتعاش شما ظاهر اعمالتون نیست. احساسیه که پشت افکار و اعمالتون وجود داره. واسه همین ظاهر عمل مهم نیست، نیت مهم است. نیت همون احساس هست.

پس وقتی شما به چیزی با احساستون توجه میکنید، دنیا براتون میاردش. اما ممکنه ساعت ها یا روزها تصاویری توی ذهنتون داشته باشین بدون هیچ حس خاصی

و‌ بگید: ” من اینهمه مثبت فکر میکنم، هیچی‌ نمیشــــــــــه…! ”

علتش اینه که: پشتش احساس خوبی نیســـــت. در بیشتر مواقع احساسی هم اگه باشه حس حسرته نه لذت، حس غم هست نه شادی،حس فقر هست نه ثروت، حس بیماری هست نه سلامتی. پس دنیا هم همجنس همون احساسات رو به صورت شرایط, اتفاقات، فرصت ها و آدمها وارد زندگیتون می کنه، و چیزهایی رو در زندگی تجربه می کنید که قبلا ارتعاش احساسیش رو ارسال کرده اید.

اگر بتوانید مدام احساس شاد و خوبی داشته باشید. شرایط و اتفاقات به صورتی رقم می خورد که تجربه شاد و لذت بخشی داشته باشد.

ارتعاشات و توجه

چه کار کنیم که در شرایط احساس خوبی همیشه باشیم؟


آیا میدانید که حوادث ناگواری که از اخبار تلویزیون میشنوید و می بینید،چقدر در ذهن شما تاثیر منفی و مخربی دارند. وقتی سریالهای غمگین و سر درگم میبینید گاهی دقت کنید اشک توی چشمانتان جمع میشود. خودتان را در جایگاه بازیگر میگذارید و این بسیار و بسیار مخرب است و تاثیر بدی درضمیر ناخودآگاه تان دارد. پس چکار کنیم؟ تلویزیون نگاه نکنیم. اخبار گوش ندهیم و از دنیا بی خبر باشیم؟

اگر میتوانید برای کسانی که مورد ظلم قرار میگیرند کاری کنید گوش کنید، اگر میتوانید برای گرسنگان افریقایی قدمی بردارید و دستگیری کنید آری گوش دهید؛ اما وقتی می بینید و کاری از دست شما ساخته نیست. فقط احساسات منفی چون خشم، نفرت، کینه، دلسوزی، حسرت و … را در خود برانگیخته می کنید. در نتیجه بدبختی، فقر، بی پولی، نا آرامی را یا هر چیز منفی دیگری را بصورت خیلی ظریف طوری که اصلا متوجه نمی شوید، به صورتهای مختلف وارد زندگیتان میکنید.!!!

شاید سخت به نظر برسد ولی باید به شدت ورودیهای ذهن و فکرمان را کنترل کنیم تا افکار و اندیشه های خوب و مثبت وارد شوند تا نتیجه خروجی ذهن و فکرمان، ارتعاش احساسی و فرکانس مثبت باشد. و این کاری هست که در تمام طول زندگی برای اینکه در احساس خوب و مثبتی باشیم باید سعی کنیم انجام دهیم. که نتیجه اش به صورت شرایط، اتفاقات، ادمها و موقعیت های دلخواهمان وارد زندگیمان می شود.

باید تمرین کنیم که در طول روز چیزهای که مثلا در تلویزیون می بینیم،فایلهای صوتی که می شنویم،درباره موضوعاتی که با دیگران صحبت می کنیم، خاطراتی که از گذشته به یاد می اوریم و تصاویری که از آینده در ذهنمان می سازیم. همگی مثبت، خوشایند و در جهتی باشد که احساسات شاد و مثبتی را در ما بجود آورد. و بطور خلاصه خود را بمب باران ورودیهای مثبت نماییم.

بیاییم برنامه ها و فرکانس ارسالی مان را عوض کنیم برنامه های شاد نگاه کنیم، اخبارهای خوشایند را بشنویم و فیلم های آموزنده و انگیرشی ببینیم. خودمان را با دوستان و افراد موفق، شاد، انرژی مثبت احاطه کنیم. در محیطهای شاد و سر زنده رفت و آمد کنیم. زندگی افراد موفق دنیا رو مطالعه کنیم و آنها را الگو قرار دهیم و در مسیر زندگی و اهداف مان از آنها الهام بگیریم.




برچسب ها: قانون جذب , قانون فرکانس , قانون ارتعاشات , قانون انرژی , درک قانون فرکانس ,

مشخصات فنی


فیلم محصول



پرسش و پاسخ


ارسال پرسش جدید

نام :
ایمیل :
متن :
کد امنیتی : ریست تصویر